Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

Με λίγα λόγια: Πρόοδος και Αριστερά. Μια σχέση… άσχετη.



Γράφειι ο Κων/νος Δρακάτος







Όσοι, μεταξύ των οποίων κι’ εγώ, δεν καταλαβαίναμε τι σχέση μπορεί να έχει η όρος πρόοδος με την Αριστερά, η κα Δούρου, η γνωστή κα Δούρου, μας έδωσε ένα καλό παράδειγμα. Πρόοδος, λοιπόν, σημαίνει να αντικαθιστάς τον θρησκευτικό όρκο με πολιτικό, όταν πρόκειται να αναλάβεις δημόσιο λειτούργημα. Αντί δηλαδή να λένε: «Ορκίζομαι (με υπονοούμενο ή με ευθεία αναφορά στο Θεό και την πίστη)… κλπ» να λένε: «Δηλώνω στην τιμή και στη συνείδησή μου να είμαι πιστός στην πατρίδα, να υπακούω το Σύνταγμα και στους νόμους και να εκπληρώνω τίμια και ευσυνείδητα τα καθήκοντά μου...».



Και αυτό, κατά την Αριστερά, σημαίνει πρόοδος, ενώ είναι σκέτη υποκρισία, όταν είναι πλέον γνωστό και στους πλέον ........


«ανύποπτους» Αριστερούς ακόμα, ότι σήμερα, οι όροι «τιμή» και «συνείδηση» και «τίμια και ευσυνείδητα», έχουν μια εντελώς υποκειμενική έννοια και αξία για τον καθένα και ιδιαίτερα όταν αυτοί οι όροι, επενδύονται με πολιτικά ή θρησκευτικά ή οικονομικά ή άλλα (δες τζιχαντιστές) ιδεολογικά, κριτήρια. Για να μην κοροϊδευόμαστε.



Εγώ, θα θεωρούσα προοδευτικό αλλά και έντιμο αν η Αριστερά πρότεινε και μάλιστα αγωνιζόταν για να γίνει αποδεκτή η πρότασή της, όπως αυτή γνωρίζει να αγωνίζεται για το σωστό και το δίκαιο (εντάξει, όπως αυτή το προσδιορίζει), να καταργηθεί γενικώς ο όρκος, όπως τον γνωρίζουμε σήμερα, τουλάχιστον στις περιπτώσεις ανάληψης δημοσίων αξιωμάτων ή θέσεων και να αντικατασταθεί με μια Υπεύθυνη Δήλωση του Νόμου 1599 ώστε να υπάρχουν Ποινικές αλλά και Αστικές συνέπειες, που να λέει, περίπου:



«Αναλαμβάνω τα καθήκοντά μου σε πλήρη γνώση των συνεπειών που προβλέπονται από το Σύνταγμα και τους Νόμους περί Δημοσίου συμφέροντος, για εκούσια ή ακούσια πλημμελή εκτέλεση των καθηκόντων μου και αναγνωρίζω την αρμοδιότητα των Ελληνικών Δικαστηρίων και μόνο, άνευ ουδεμιάς εξαιρέσεως, σε οποιαδήποτε περίπτωση απαιτηθεί ο έλεγχος και η κρίση των πεπραγμένων μου».



Για να μην κοροϊδευόμαστε, επαναλαμβάνω, περί «προοδευτικής» Αριστεράς και άλλα τέτοια ανούσια για τον Λαό που υποφέρει και περιμένει απ’ αυτούς... Αλλά, τι περιμένει; Από ποιους και γιατί; Επειδή καταργούν τον Όρκο, που έτσι και αλλιώς κανείς τους δεν τον σεβόταν και τον αντικαθιστούν με Δήλωση; Δεν σέβονταν τον Όρκο δηλαδή και θα σεβαστούν την Δήλωση; Όταν δεν σέβονται ούτε καν το ίδιο τους τον εαυτό με τέτοιες… σαχλαμάρες (για να μην πω την άλλη την λέξη) που λένε και κάνουν;






from ΚΑΦΕΝΕΙΟ http://ift.tt/1qF5kH4

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου