Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015

Mια κάποια Αριστερά* χωρίς μπούσουλα, ούτε έρμα

γράφει ο Κων/νος Σπ. Δρακάτος

Η “σαβουρέ” ενδυματολογικές προτιμήσεις μελών της “πρώτης φοράς αριστεράς”,σε συνδυασμό με τα “λόγια και τα έργα” τους, στην καθημερινή τους πολιτική ζωή, είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα ανθρώπων με κλονισμένο ψυχισμό, λόγω απώλειας προσανατολισμού.

Ξέρεις τι είναι να έχεις ανατραφεί και διαπαιδαγωγηθεί ως ΚΝίτης, ή ΕΚΟΝίντης μέχρι τα 30 και τα 40σου ακόμα, αν “φοιτούσες” ως “κομματικός κράχτης” και στην συνέχεια, στα περίπου 60 σου, να εμφανίζεσαι εκατομμυριούχος και από πάνω, να θέλεις να το παίξεις και πούρος αριστερός, προστάτης των φτωχών; Και εάν είσαι θρασύς, εκ γενετής, το καταλαβαίνω, αλλά αν δεν έχεις αυτό το “χάρισμα”, δεν είναι καθόλου εύκολο. Εξ ου και τα διάφορα παλαβά που βλέπουμε και ακούμε κάθε μέρα, από τους, όπως λένε, λαϊκούς αγωνιστές.

Αυτήν ακριβώς την ψυχολογική διαταραχή, δείχνει η απόφαση του “λαϊκού αγωνιστή” υπουργού Παιδείας Ν. Φίλη - ουδεμία σχέση έχοντος με το αντικείμενο πλην του ότι “..
πό τα μαθητικά του χρόνια, συμμετείχε στα κινήματα της νεολαίας και τους δημοκρατικούς αγώνες, διετέλεσε δε και γραμματέας της ΕΚΟΝ Ρήγας Φεραίος”, όπως γράφει με καμάρι, στο βιογραφικό του - να επιβάλλει ΦΠΑ 23%, στα ιδιωτικά σχολεία και φροντιστήρια, αλλά και όσες μπούρδες, ελέγχθησαν και εγράφησαν, από υποστηρικτές συντρόφους του.

Διαλέγω και παραθέτω μερικές απ' αυτές, γιατί δεν αντέχω στην σκέψη ότι με περνούν για “ούφο” και μου συμπεριφέρονται αναλόγως, προκειμένου να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα, του “κάποιου αριστερού” υπουργού Παιδείας.

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Τριαντάφυλλος Μηταφίδης λοιπόν, μιλώντας για το θέμα αυτό από ραδιοφώνου, είπε τα εξής βαθυστόχαστα, ως Φιλόλογος εκπαιδευτικός, που είναι: "Στον πολιτικό λόγο", λέει, "υπάρχουν αντιπαραθέσεις, αυτό όμως που έχει σημασία είναι η επιμονή μας, η επίπονη προσπάθεια για να μπορέσει να λειτουργήσει σε ένα βαθμό αξιοπρεπή, το δημόσιο σχολείο". Παρακαλώ, βλέπετε καμία λογική συνοχή σε αυτές τις τρεις αράδες; Βγάζετε κάποιο συμπέρασμα; Τι σχέση έχουν οι πολιτικές αντιπαραθέσεις με ένα “σε ένα βαθμό αξιοπρεπές δημόσιο σχολείο”; Προσέξτε και αυτό το “σε ένα βαθμό αξιοπρεπή” και πέστε μου, ξέρετε τι σημαίνει και πως μετριέται ένας “αξιοπρεπής βαθμός” και μάλιστα στην Παιδεία; Πάντως σίγουρα, αυτός δεν ξέρει, γιατί αν ήξερε θα μας το έλεγε. Απλά μας κοροϊδεύει, γιατί ξέρει ότι ο κάθε ένας που τον ακούει, εκείνη την στιγμή, δεν μπορεί, δεν έχει τρόπο, να του πει, “τι λες ρε μάστορα”, τουλάχιστον !

Είπε κι' άλλα παρακάτω. Πώς θα γίνει; διερωτήθηκε,“Θα έχουμε ιδιωτική εκπαίδευση με την ευγενική χορηγία του υπόλοιπου ελληνικού λαού που επιβαρύνεται με φόρους; Είναι αλήθεια αυτό; Όχι φυσικά, γιατί πουθενά στον κόσμο, ούτε και στην χώρα μας, επιβαρύνεται ο ελληνικός λαός με φόρους, υπέρ της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Δεν το ξέρει; Βεβαίως και το ξέρει, αλλά δεν τον ενδιαφέρει η αλήθεια, παρά μόνο πως θα δικαιολογήσει τις ανοησίες του σ. υπουργού. Βέβαια δεν παρέλειψε και την απαραίτητη κορώνα, για λαϊκή κατανάλωση.“Η ανεργία” λέει“έχει ρημάξει τα σπίτια"και “σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία υπάρχει "γενοκτονία της μεσαίας τάξης, ενώ έχουν αυξηθεί οι πλούσιοι στη χώρα", συμπλήρωσε με πόνο, προσποιούμενος ότι νοιάζεται γι' αυτούς που όμως και κυρίως πλήττονται από την επιβολή του 23% ΦΠΑ στην ιδιωτική εκπαίδευση, γενικώς και αορίστως. Άρες μάρες κουκουνάρες, δηλαδή και πολιτικές απατεωνιές της “κάποιας” Αριστεράς.

Ένας άλλο βουλευτής, πρώην ΕΚΟΝίτης κλπ Γιώργος Κυρίτσης, από τηλεοράσεως Mega, αυτός, είπε: Ο Φίλης έχει δίκιο, αλλά επειδή είναι έμπειρος δημοσιογράφος, ή τουλάχιστον ήταν μέχρι πριν από 6 μήνες, έπρεπε να ξέρει ότι μερικές φράσεις πρέπει να τις λες πιο "κάπως", αλλά έχει δίκιο”. Καταλάβατε τι είπε; Είπε ότι ως έμπειρος δημοσιογράφος που ήταν (αυτό το “τουλάχιστον ήταν μέχρι πριν από 6 μήνες” δεν το πολυκατάλαβα... αλλά τέλος πάντων), είχε δίκιο μεν, αλλά έπρεπε να το πει “κάπως”... δηλαδή, έτσι που να το “καταλαβαίνει”, κυρίως,... ο χάχας λαός. Και παρακάτω, όταν ο δημοσιογράφος τον ρώτησε πως θα το έλεγε αυτός, απάντησε:“Είπα, θα ήμουν πολύ πιο προσεκτικός με τις διατυπώσεις, για τον απλούστατο λόγο ότι ένα ποσοστό των ανθρώπων που αναγκάζονται να καταβάλλουν αυτά τα χρήματα, είτε είναι 20, είτε είναι 40, είτε είναι μέχρι 80 ευρώ -νομίζω- τον μήνα, είναι κόσμος από τον οποίο θα λείψουν από τον οικογενειακό προγραμματισμό. Άρα αυτό είναι ένα θέμα”. Θα το έλεγε “κάπως”..., δηλαδή. Και ολοκλήρωσε με την φράση: “Από εκεί και πέρα υπάρχει η εικόνα, και δεν νομίζω ότι είναι λανθασμένη αυτή η εικόνα, ότι ο περισσότερος κόσμος που κάνει αυτή την επιλογή μπορεί, οριακά έστω, να την επωμιστεί. Μακάρι δηλαδή το πρόβλημά μας να ήταν αυτό”.

Αυτά τα παραδείγματα δείχνουν ότι η “πρώτη φορά Αριστερά”, έχει “ανοιχτεί” στο πέλαγος χωρίς πυξίδα και έρμα, με καπετάνιο, στην γέφυρα, έναν εκπαιδευόμενο για τρίτος. Μοιραία το σκάφος “κουνάει” και στα λίγα μποφόρ. Τώρα γιατί εμείς μπήκαμε σ' ένα τέτοιο “σκυλοπνίχτη”, ε', ας προσέχαμε.


*πρέπει να προσέξουμε εδώ. Το συνοδευτικό στην επωνυμία ΣΥΡΙΖΑ “πρώτη φορά                                                                                                                Αριστερά” δεν έχει βαθύτερο νόημα. Είναι απλά, ένα σχήμα λόγου, με την γνωστή                                                                                                                         αριστερίστικη πονηριά. Προσπαθεί, δηλαδή, να σου περάσει την ιδέα μιας άλλης                                                                                                                         Αριστεράς, που μπορεί να είναι και κομμουνιστική, αν σου αρέσει ή να μην είναι αν δεν                                                                                                                 σου αρέσει και πολύ. Μπορεί να είναι και Μαρξιστική, μπορεί και να μην είναι, ανάλογα με                                                                                                                      τα ιδεολογικά, προ παντός, γούστα, του καθενός. Μην το...πολυκουράζουμε, λοιπόν.


from ΚΑΦΕΝΕΙΟ http://ift.tt/1P0mEDK
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου