Κυριακή 30 Ιουνίου 2019

Προσφυγή στη Δικαιοσύνη προαναγγέλλει η Ξένη Δημητρίου

Προσφυγή στη Δικαιοσύνη σε βάρος εκείνων που ευθύνονται για «την επίθεση απέναντι στην τιμή και την υπόληψη μου», προαναγγέλλει η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Ξένη Δημητρίου, η θητεία της οποίας λήγει σήμερα.

Η κ. Δημητρίου, σε ανακοίνωση της, αναφερόμενη σε «ορισμένα δημοσιογραφικά έντυπα», κάνει λόγο για «συνομωσιολογίες» με στόχο «να σπιλώσουν αυτή την ανεπίληπτη πορεία, μη διστάζοντας να στοχοποιήσουν ακόμη και συγγενικά μου πρόσωπα»....
Μάλιστα, διατυπώνει την άποψη πως οι επιθέσεις που δέχεται συνδέονται με πρόσωπα, «που εμπλέκονται σε ορισμένη υπόθεση» και δεν ικανοποιούνται «από την τελική στάση του δικαστικού λειτουργού».
«Με την αφυπηρέτησή μου, αναλαμβάνω την ευθύνη να ανακόψω με κάθε νόμιμο μέσο που έχω στη διάθεσ’η μου, την επίθεση απέναντι στην τιμή και την υπόληψή μου, ως μέρος της ευθύνης να ανακοπεί η επίθεση απέναντι στο κύρος του θεσμού του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, έναντι όσων τολμούν να τον παρουσιάζουν αναληθώς, παραβιάζοντας κάθε κανόνα δεοντολογίας του δημοσιογραφικού λειτουργήματος, ως κέντρο εκπόρευσης παράνομων ενεργειών».


from KAFENEIO-GR https://ift.tt/2YrcYtG
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου